من و خداجونم



















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


جاده ی زندگی من

قبل از این که بخواهی در مورد من و زندگی من قضاوت کنی . کفشهای من را بپوش و در راه من

قدم بزن . از خیابانها، کوهها و دشت هایی گذر کن که من کردم . اشکهایی را بریز که من ریختم .


دردهای من را به روی شانه هایت بریز و با خود حمل کن و خوشیهایی که در زندگی داشتم را

تجربه کن....سالهایی را بگذران که من گذراندم...

روی سنگهایی بلغز که من لغزیدم . دوباره و دوباره برپاخیز و مجدداً در همان راه سخت قدم بزن .

همانطور که من انجام دادم.... بعد ، آن زمان می توانی در مورد من قضاوت کنی!!!

حتمابه ارشیوسربزنید!!!

نظرات تبیلیغاتی تاییدنمیشن ونظرات پسرابعضیاشون تاییدمیشن پس لطفاچرت وپرت نگیدتونظراتون!!



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت21:57---17 اسفند 1391
زندگی شاید لیلی است برای مجنون

زندگی شاید انتظاری است برای دیدار

زندگی شاید آرزویی است برای آرزومندان

زندگی شاید اشکی است در فراق یار

زندگی شاید رویایی است در خواب

زندگی شاید منتظر عده ای و شاید هیچ نیست به جز رنج وفراق یار.


خزانه عشق
ساعت15:55---16 بهمن 1391
سلام دوست عزیز وب با حالی دارید
خوشحال میشم بهم سر بزنید
اگه با تبادل لینک موافق هستید بهم اطلاع بدید


اناهیتا
ساعت22:19---13 بهمن 1391
سلام دوست عزیز ...


درج کرده بودی که روزی دوست من بودی ..


اما .. شاید از ذهن تهی و خالی من باشه .. و یا شاید از حافظه نا سالمم ..


عذر میخوام که به یاد نمی ارم .


اما از دیدن وبلاگتون خوشحال شدم .. و همچینن از اینکه بهم سر زده بودی ..


ممنون ..


فعلا
پاسخ:اره درسته خودت گفتی که ادمهابه همان سرعتی که فراموش می کنندفراموش میشودند!!!امامن فراموش نکردم!!!به یادتم!!!!مهم نیست که توفراموش کردی یانه!!!!مهم خودمم وخاطرات دوستی!!
پاسخ:دوست که نه یه روزایی بهم میگفتی همسانی!!!


fahimeh
ساعت10:51---10 بهمن 1391
سلام عزیز مرسی ک سر زده بودی !لینک شدی با احتر ام .ممنون ک منو هم لینک کردی

pardis
ساعت21:23---9 بهمن 1391
سلام ممنون که سر زده بودی لینکت کردم

نگین
ساعت9:47---5 بهمن 1391
سلام عزیزم وب خوبی داری ولی چقد شلوغ پلوغه لینکیدمت تو هم وب نانا و هم این وبمو بلینکپاسخ:سلام عجیجم.مرسی که اومدی!!باشه گلم لینک شدی

میلاد
ساعت18:24---3 بهمن 1391
سلام


اگرامکان داره یه سری هم به وبلاگ من بزنید


و تبادل لینک کنید


ممنون
پاسخ:سلام!!!لینک شدید
پاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 24 دی 1398برچسب:,ساعت18:43توسط p.dream | |