Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


جاده ی زندگی من

بهار در راه است . ماه آغازین ، فروردین ...

چه پیامی دارد ؟

بلبل خوش خبر عید چه خواهد گفت به من ؟

از یار پیامی دارد ؟

او را چه به یاد من ؟

او چه داند ماه ها انتظار یعنی چه ؟

او چه داند بی قراری وقت تحویل سال یعنی چه ؟

او چه داند چشمان بی تاب یعنی چه ؟

او چه داند بی همسفر در خاطرات نداشته سفر کردن یعنی چه ؟

آری او نمی داند .

گر آن بلبل خوش خبر عید بیاید گویمش از راز دل .

همه لحظه های تلخ بی تو بودن را به او خواهم گفت .

به او می گویم که چه حسی دارد دوست داشتن بی توقع .

آری به او می گویم که چه سخت است بی بال و پر پرواز کردن تا اوج .

می گویمش تا به تو بگوید که چه حسی دارد رقص عروسک ها در جشن سالروز دل بستن .

آری همه را می گویم .

تو تواناییش را داری ؟

تو چه پاسخ خواهی داد ؟

تو جوابی داری ؟

تو مقصر نیستی .

مقصر دل بی کس و تنهای من است که به هر که دل ببندد بی ثمر است .

تقصیر از دل شیشه ای من است .

آن قدر شیشه ای است که تمام مهر و محبتم از درونش از دور دست ها پیداست .

صاف و ساده ... بی ریا .

آری تمام تقصیرها با من .

تو مبادا دل خویش بیازاری ؟!

تو بخند . تو بخند حتی اگر به علاقه ام بخندی .

تو برقص . آری تو برقص حتی اگر در مجلس عذاداری قلب شکسته ام باشد .

همه تقصیر ها با من . همه و همه با من .

تو با بهار باش ، بی خزان ...

این منم که وجودم خزان زده است .

اسم من باشد خزان ...

نام تو باشد بهار ...

چه دوریم از هم !

فصل ها هرگز نمی رسند به هم . تابستان بین ماست .

زمین همواره می چرخد ...

بدون توجه به فاصله ی ما ...

تو همان بهار بمان ...

مبادا به خاطر من خزان شوی !

تو بمان ...

بهار در راه است . ماه آغازین ، فروردین ...

چه پیامی دارد ؟

بلبل خوش خبر عید چه خواهد گفت به من ؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,ساعت19:20توسط p.dream | |